środa, 10 września 2014

Mam smak na posiłek do pracy #8


Powracam z postem z inspiracjami lunchboxowymi. Mam nadzieję, że uda Wam się któryś z nich wykorzystać. Odsyłam także do poprzednich tego typu wpisów - klik.

Tajska sałatka z surowego kalafiora


Chili sin carne


Grecki omlet z czarnuszką

(1 jajko + 1 białko, kilka czarnych i zielonych oliwek pokrojonych na talarki, 3 suszone pomidory, garstka startej mozzarelli, czarnuszka, sól, pieprz)

Roladki z surowej cukinii z pastą z ciecierzycy i słonecznika

Paski cukinii robimy zwykłą obieraczką, smarujemy pesto z bazylii, dodajemy suszone pomidory i mozzarellę. Zawijamy.

Leczo wegetariańskie

(cukinia, papryka żółta i czerwona, bakłażan, czerwona papryka, pomidory)

Sałatka grecka


Quinoa z marynowanym, pieczonym tofu, marchewką, kolendrą i prażonymi migdałami

z sosem z imbiru, czosnku, sosu sojowego, chilli i masła orzechowego

Mus z awokado i kakao

Przepis tutaj. Tym razem zrezygnowałam z wiórków kokosowych i do masy dodałam łyżkę masła orzechowego. Podałam z bananem, migdałami, nerkowcami i daktylami.

Falafele z hummusem


Wegekotlety z kaszy jaglanej, marchewki, słonecznika, pestek dyni z brukselką po tajsku

Przepis na stronie Jadłonomii

Pełnoziarniste penne z cukinią, papryką żółtą i czerwoną, kurczakiem i oliwkami w sosie pomidorowym


Zapiekanka à la musaka

Mielone mięso z indyka, sos pomidorowy, cukinia, ziemniaki, mozzarella, sos beszamelowy. Na zdjęciu wygląda mało apetycznie ;)

Chrupiąca sałatka

(ciecierzyca, ogórek, papryka żółta i czerwona, pomidorki koktajlowe żółte i czerwone, oliwki, starta marchewka, orzechy włoskie, sos winegret)

A że część dań można spakować ze sobą również do szkoły to wpis bierze udział w akcji:

 Szkolne śniadania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz