czwartek, 7 sierpnia 2014

Mam smak na posiłek do pracy #6


Jak co tydzień zapraszam na garść pojemnikowych inspiracji. W tym tygodniu miałam mniej czasu na przygotowanie posiłków, dlatego wybrałam szybkie potrawy. Widać tu trochę masła orzechowego - kiedyś go nie lubiłam, teraz mogłaby jeść codziennie ;)

Tortilla z masłem orzechowym, jabłkami, bananem i rodzynkami



Pełnoziarnisty makaron z pesto bazyliowym, suszonymi pomidorami, pomidorkami koktajlowymi, ostrą papryczką, oliwkami i parmezanem



Pieczone kotleciki z kaszy jaglanej, marchewki i słonecznika z surówką z pora, marchewkami i sosem z tahiny i suszonych pomidorów



Kanapki z hummusem z zieloną i żółtą papryką oraz awokado



Pieczony filet z łososia z kuskusem z koktajlowymi pomidorkami i tymiankiem oraz żółtą i zieloną fasolką



Sałatka z pieczonym filetem z kurczaka z żółtym pomidorem, pomidorkami koktajlowymi, oliwkami, czerwoną cebulą, zieloną papryką, pomidorami suszonymi i prażonymi pestkami dyni



Pieczone placki z kaszy jaglanej z jabłkiem z dodatkiem banana, borówki amerykańskiej, masła orzechowego i kawałków czekolady



4 komentarze:

  1. U mnie w pracy wygrywają wszelkiego rodzaju kanapki z dużą porcją dodatków oraz sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak było przez długi czas, ale potem stwierdziłam, że fajnie zjeść w pracy coś ciepłego i nie myśleć od razu po przyjściu do domu o zjedzeniu obiadu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Ja na początku nie byłam przekonana, zwykle robiłam z kurczakiem, mielonym mięsem czy warzywami i szynką parmeńską, ale ta wersja na słodko zdobyła moje serce :)

      Usuń