niedziela, 3 sierpnia 2014

Mam smak na makaron z krewetkami i pesto


W tak upalny dzień jak dziś nikomu nie chce się stać przy garach. Nawet mi ;) Dlatego ograniczając czas do minimum przygotowałam potrawę, którą robimy dokładnie tyle ile gotuje się makaron.

Potrzebujemy
  • porcja pełnoziarnistego makaronu dla dwóch osób
  • 200-250g krewetek tygrysich
  • mała ostra papryczka
  • 2-3 łyżki pesto bazyliowego - możemy użyć przygotowanego przez nas pesto lub gotowego
  • pół natki pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • sok z połowy cytryny
  • parmezan
  • oliwa z oliwek, sól, pieprz
Przygotowanie
Makaron gotujemy w lekko osolonej wodzie. W tym czasie rozgrzewamy na patelni oliwę z oliwek. Dodajemy drobno pokrojony czosnek. Podsmażamy chwilkę mieszając. Wrzucamy na patelnie krewetki - ja miałam mrożone. Smażymy około 5-7 minut co jakiś czas mieszając. Dodajemy papryczkę, pesto, sok z cytryny i natkę pietruszki. Odcedzamy makaron. Wrzucamy go na patelnie i mieszamy z resztą składników. Podajemy ze świeżo zmielonym pieprzem i parmezanem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz