środa, 24 kwietnia 2013

Mam smak na makaron z pietruszkowym pesto

Zawsze miałam skojarzenie, że jeśli pesto to bazylia. W tym przepisie jednak postawiłam na powszechnie dostępną pietruszkę :) Dzięki temu dostajemy pesto z dużą ilością witaminy C, a i pietruszka w takiej formie jest dla mnie przyjemniejsza niż taka pływająca na wierzchu zupy ;)


Potrzebujemy


  • jedną sporą natkę pietruszki lub dwie mniejsze
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • 1-2 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz
  • parmezan
  • dwie porcje makaronu - u mnie pappardelle
  • jedna pierś kurczaka

Przygotowanie

Pierś kurczaka myjemy, osuszamy, przyprawiamy, grillujemy/pieczemy/smażymy, a następnie kroimy w kostkę. Do blendera wrzucamy pietruszkę, oliwę, czosnek, sól, pieprz, starty ser. Makaron gotujemy. Na koniec wszystko mieszamy.

Prosto? ;) I jak zdrowo!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz