wtorek, 15 lipca 2014

Mam smak na błyskawiczne jednoskładnikowe lody

Nie wiem jak to się stało. Cały świat z jakiegoś powodu ukrywał przede mną ten przepis! Ale na całe szczęście w ostatnim tygodniu wpadłam na niego kilka razy i zdecydowałam się go zrobić. I zrobiłam. Cztery razy! A w głowie mam jeszcze kolejne kombinacje :)

Potrzebujesz banana i dobry blender. Koniec. Reszta zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.


Potrzebujemy

(na dwie porcje)
  • 2 banany
  • dodatki: inne owoce, bakalie, kakao, cynamon, miód itd.


Przygotowanie

Wieczorem pokrój banana i inne owoce na plasterki lub w kostkę. Powkładaj do woreczków i wsadź do zamrażarki. Następnego dnia wrzuć wszystko do blendera i cierpliwie zmiksuj na gładką masę (ja używam dużego pojemnika do rozdrabiania dołączonego do takiego blendera). I to już wszystko.

Lody wychodzą kremowe, a nie sorbetowe. Dla mnie póki co wygrywają te z dodatkiem malin (dodałam około 200g) i z bakaliami. Zrobiłam jeszcze z brzoskwinią i gruszką. Do porcji ze zdjęcia dodała kilka daktyli, rodzynek, suszonej żurawiny, migdałów, słonecznika i pokrojoną kostkę gorzkiej czekolady. Idealne na drugie śniadanie lub przekąskę po pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz